Հիվանդները պրոթեզների հարցում առաջին քայլերն անում են քայլելու դպրոցում՝ փորձառու վերականգնողական մասնագետների, բժիշկների և պրոթեզավորման մասնագետների ղեկավարությամբ:
Դժվար է հիվանդին վերապատրաստել քայլելու, եթե նրա մոտ արդեն ձևավորվել է ոչ նորմալ քայլվածք: Ուստի կարևոր է պրոթեզի վրա առաջին քայլերն անել մասնագետների հսկողության ներքո։
Քայլելու ուսուցումը սկսվում է մարմնի ընդհանուր պատրաստումից հետո.
- Ծայրատի և ամբողջ մարմնի մկանների մարզում
- Հոդերի կոնտրակտուրաների վերացում և կանխարգելում
- Վեստիբուլյար ապարատի հավասարակշռության վերականգնում և կայունացում
- Շարժումների համակարգի բարելավում
Այնուհետև մենք հիվանդին ծանոթացնում ենք պրոթեզի սարքերին և դրանց առանձնահատկություններին. պատմում ենք աշխատանքի սկզբունքը, բացատրում առանձին տարրերի աշխատանքը, սովորեցնում ենք ճիշտ դնել և հանել սիլիկոնե լայներները և խնամել դրանք:
Հետո սկսվում է քայլելու ուսուցումը։ Մեր խնդիրն է օգնել զարգացնել համակարգված, կայուն և ռիթմիկ քայլվածք:
Միասին մենք անցնում ենք դեպի կատարյալ քայլք և առանց խոչընդոտների կյանք տանող ճանապարհը։
Քայլել սովորելու գործընթացը
- Հենակների կամ զուգահեռ ձողերի օգնությամբ սովորել կանգնել.
- Կանգնած դիրքից անցում դեպի քայլելը. քայլի տարրերի ուսուցում, պրոթեզը կառավարելու ուսուցում.
- Համակարգված քայլվածքի ուսուցում, առավելագույնս մոտեցնելով այն առողջ մարդու քայլվածքին.